Reclama la suplimente si recomandarea.
Reclama, ca reclama, dar feedback-ul din partea pacientilor reflecta intotdeuna realitatea.
Am auzit de multe ori si se intampla zilnic:
-“dati-mi si mie produsul X ca-i tot fac astia reclama la televizor, inseamna ca e bun”.
Nu prea este o legatura directa intre numarul si intensitatea reclamelor TV si eficienta unui produs.
Tot la categoria reclame si marketing, observam si o mutare strategica de la “omega” la cuvantul magic “imuno”. Exista chiar si pufuleti imuno care inainte erau pufuleti cu omega 3.
Marketing cu vecini
Se stie ca vecinul si vecina au o mare influenta in decizia de a cumpara un anume medicament/supliment, motiv pentru care profita si producatorii de suplimente alimentare, introducand in reclamele lor si vestitii vecini.
Morala o stim, si exista chiar si un proverb romanesc cu o capra si cu un vecin. Doar ca se potriveste si nu prea, ideea de baza e ca nu trebuie ca vecinul sa aiba si eu nu, indiferent de la ce etaj este acest vecin.
Concluzii
Feedback-ul de la pacienti este intotdeuna foarte relevant
Reclama este buna si ea pentru informare
Un supliment ramane in piata doar daca este eficient, daca nu are rezultate, dispare indiferent de bugetul de marketing.
Prea multe reclame la suplimente, piata e invadata si saturata.
Vecinul din reclama sa faca ce considera de cuvinta.